ناشران، مدیران هنری در انتشاراتی‌های خود استخدام کنند تا حداقل با آثار سالم‌تری در زمینه تصویرگری روبرو شوند.

پژمان رحیمی زاده، تصویرگر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کار جوانان تصویرگر گفت: افراد با استعداد و بی استعداد در زمینه تصویرگری وجود دارند که در این عرصه به فعالیت می پردازند و در رشته تصویرگری فعالیت می کنند. البته کیفیت کارهای تصویرگری به ناشران نیز بازمی گردد. این افراد باید مدیران هنری در انتشاراتی های خود استخدام کنند تا حداقل با آثار سالم تری در این عرصه روبرو شوند.
 
وی در خصوص کیفیت آثار تصویرگری بیان کرد: آنچه من مشاهده کردم این است که افراد خوب و بااستعداد در این عرصه وجود دارند که با شور و عشق در زمینه تصویرگری به فعالیت می پردازند و آثار خوبی ارائه می دهند؛ و البته بالعکس آن هم در این زمینه دیده می شود.
 
این تصویر گر ادامه داد: تنها استعداد برای آنکه بگوییم یک فردی می تواند تصویرگر خوبی شود کافی نیست؛ بلکه بیشترین دلیل آن به پشتکار و تلاش فرد بازمی گردد. اینکه چقدر برای این کار مایه بگذارد و تلاش کند. اما هم اکنون شرایط بازار کار ایده آل نیست و تیراژ کتاب هایمان پایین است. این وضعیت سبب می شود، برای ناشر صرفه اقتصادی نداشته باشد تا برای چاپ و تصویرگری کتاب هزینه کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار