این ابزار مراحل آزمایش را گذرانده است اما تاکنون در دسترس قرار نگرفته است. گزارشها حاکیست طراحی این نرمافزار به منظور کسب مجوز فعالیت فیسبوک در چین انجام شده است.
روز سهشنبه، سخنگوی شرکت فیسبوک در بیانیهای اعلام کرد: "ما همواره خواستار فعالیت در چین بودهایم و با گذشت زمان تلاش میکنیم درباره این کشور مسائل جدیدی بیاموزیم. با اینحال، برای نزدیک شدن به این کشور تاکنون رویکردی اتخاذ نشده است. تمرکز ما بر این است که بتوانیم با استفاده از ویژگیهای تبلیغاتی، به کسبوکار و برنامهنویسان چینی کمک کنیم فعالیتشان را به بازارهای جدید گسترش دهند."
یکی از کارشناسان چینی اعلام کرده است طراحی این ابزار دور از انتظار نبوده است و این مسئله میتواند فرآیند ورود فیسبوک به چین را تسریع کند. وی گفت: "بازار چین چنان گسترده و مهم است که بسیاری از شرکتها برای فعالیت در آن با یکدیگر رقابت میکنند و برای حضور در این بازار خود را با قوانین آن مطابقت میدهند."
انتهای پیام/