دبیر هیات عالی گزینش کشور از بازنگری دستورالعمل های گزینش خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛اسدالله وطنی دبیر هیات عالی گزینش کشور گفت: دستورالعمل های گزینش پس از تصویب در دبیرخانه هیات عالی گزینش به تمام هسته های گزینش سراسر کشور ابلاغ می شود.

وطنی افزود: با توجه به گذشت دو دهه از تصویب این قانون برخی دستورالعمل ها و نحوه اجرای آن نیازمند بازنگری است زیرا زمان و موقعیت ها نسبت به گذشته تغییر یافته و تا زمانی که قانون تغییر پیدا نکرده باید به بر اساس دستورالعمل های موجود عمل شود.

وطنی با تاکید بر استفاده هسته های گزینش در استان ها از توان و ظرفیت های یکدیگر و پرهیز از عملکرد جزیره ای از گزینشگران خواست مسایل و مشکلات موجود در دستورالعمل و فرم های گزینش را شناسایی و برای بازنگری به هیات عالی پیشنهاد دهند.

دبیر هیات عالی گزینش کشور یادآور شد: هم اکنون 40 هیات مرکزی و 300 هسته گزینش در کشور فعال است.
 
دبیر هیات عالی گزینش کشور با بیان وجود برخی اشکالات جزیی در دستورالعمل های گزینش گفت: هم اکنون این دستورالعمل ها برای شناسایی و رفع اشکلات در حال بازنگری است.

استاندار یزد هم در این نشست با بیان اینکه استان یزد در دو سال گذشته رتبه‌های خوبی در زمینه گزینش را در کشور کسب کرده، گفت: امر گزینش بسیار مهم و حساس است.

سیدمحمد میرمحمدی با بیان اینکه موضوع گزینش در سرنوشت افراد تاثیرگذار است، افزود: گزینشگران باید دقت و رعایت قانون را در این زمینه مدنظر داشته باشند.

وی اظهار کرد: در دستگاه ها و ادارات دولتی باید نیروهای وفادار، امین، دلسوز، مردم‌دار، با ظرفیت و فروتن که از علم و دانش کافی برخوردارند، جذب شوند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار