مدیرعامل شرکت همیار سازه توس گفت: با اجرای پروژه آب رسانی از ارتفاعات لادن به سمت میدان نمایشگاه ،بولوارهای سجادیه و امیریه ، گامی موثر با هدف رفع بحران کمبود آب شهر با جداسازی آب شرب از آب خام برداشته خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد یزدان پناه با اشاره به روند مطالعاتی و برنامه ریزی در خصوص اجرای پروژه آب رسانی با هدف جداسازی آب شرب از آب خام در طی سال های گذشته گفت : این پروژه در طی چند بخش اجرایی ، برنامه ریزی شده که  بخش های ابتدایی آن در سال های گذشته اجرا شده است .
مدیرعامل اجرایی با اشاره به توان تخصصی و سوابق موفق شرکت همیار سازه توس افزود: بخش دوم و تکمیلی پروژه از میدان نمایشگاه تا بلوار لادن در حال اجرا می باشد که با تکمیل این شبکه آبرسانی از ارتفاعات لادن به سمت میدان نمایشگاه و بلوار های امیریه وسجادیه تکمیل می گردد .
یزدان پناه در توضیح اقدامات صورت گرفته شده در بخش دوم این پروژه بیان کرد: تاکنون اجرای خط انتقال از میدان نمایشگاه تا کال چهل بازه و از زیر پل برونسی به سمت بلوار برونسی انجام شده و به صورت موازی در بولوارهای سجادیه و امیریه در حال تکمیل است که با توجه به معارض و محدودیت های اجرایی و ماهیت پروژه از پیشرفت مناسبی برخوردار است.
وی با اشاره به اهمیت این پروژه در حل بحران آب ، تاثیر آن در صرفه جویی آب و همچنین کاهش هزینه های نگهداری کمربند سبز جنوبی  کلانشهر مشهد گفت : امیدواریم با رفع موانع و مشکلات در خصوص اعتبار تخصیص یافته ، شاهد تکمیل و بهره برداری ازاین طرح در سریع ترین زمان ممکن باشیم

انتهای پیام//ن.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.