در هفته ای که گذشت:

روزهای کم رونق بورس / شاخص کل درجا زد

بورس تهران در هفته ای که گذشت با نوسانات اندک روبه رو بود و در کل بازار هفته ضعیفی را سپری کرد.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار بورس در اولین روز معاملاتی هفته ای که گذشت روندی مثبتی را آغاز کرد، بطوریکه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات شنبه با افزایش 10 واحدی به رقم 79278 واحدرسید. شاخص کل فرابورس نیز با 1 واحد افزایش به رقم 833  واحد رسید. همچنین بازار شاهد کاهش 80درصدی در ارزش معاملات بورس اوراق بهادار بود. 

اما در دومین روز کاری بورس،شاخص کل با افزایش 40 واحدی به رقم 79319 واحد رسید. شاخص کل فرابورس نیز بدون تغییر همانند روز قبل رقم 833  واحد بود. همچنین بازار شاهد کاهش 27درصدی در ارزش معاملات بورس اوراق بهادار بود.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز سه شنبه با افزایش 75 واحدی به رقم 79393 واحدرسید. شاخص کل فرابورس نیز بدون تغییر همانند روز قبل رقم 833  واحد بود. همچنین بازار شاهد کاهش 66 درصدی در ارزش معاملات بورس اوراق بهادار بود. در این روز  معاملاتی آرام و متعادل در اغلب نمادهای معاملاتی مشاهده شد و در محدوده قیمت پایانی (صفر تابلو) گروه‌های شاخص‌ساز بازار نشانه‌هایی از تحرک آرام خریداران سهام به ویژه در گروه معدنی‌ها، پالایشی‌ها و تک سهم‌های فلزات اساسی دیده شد.

اما در آخرین  روز معاملات بورس تهران، تعداد 500میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 135 میلیارد تومان در 52هزار نوبت دادوستد شد. شاخص بورس نیز با افت 8 واحدی در ارتفاع 79هزار و 385واحد قرار گرفت که بیشترین تاثیر منفی بر حرکت  دماسنج بازار سهام داشت. بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با جابجایی 534میلیون ورقه به ارزش 300میلیارد تومان در 18هزار نوبت، آیفکس 0.7 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 833واحد قرار گرفت.

روز شنبه:

هفته ضعیفی برای بازار بورس


روز دوشنبه:

هفته ضعیفی برای بازار بورس


روز سه شنبه:

هفته ضعیفی برای بازار بورس


روز چهارشنبه:

هفته ضعیفی برای بازار بورس

انتهای پیام/








  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار