قم؛

صبا قم به دنبال بقا؛ تراکتورسازی به دنبال صدرنشینی

هفته‌ یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های جام خلیج‌ فارس از روز پنج شنبه از سرگرفته می‌شود که در روز دوم این رقابت‌های صبای قم در تبریز میهمان تراکتورسازی این شهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛هفته‌ یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های جام خلیج‌ فارس از روز پنج شنبه از سرگرفته می‌شود که و در روز دوم این رقابت‌های صبای قم در تبریز میهمان تراکتورسازی این شهر است.
 
صبایی‌ها که در مرحله‌ یک هشتم جام حذفی در ضربات پنالتی از گردونه بازی‌ها کنار رفتند به نظر می‌رسد حالا به دنبال جبران ناکامی‌های هفته‌ی گذشته باشند زیرا در بازی برابر استقلال در جام حذفی یک فوتبال منطقی را ارائه کردند.
 
شاگردان عبدالصمد مرفاوی در لیگ برتر حال‌وروز خوبی ندارند، آنها در 10 هفته‌ گذشته تنها 9 امتیاز را به دست آورده‌اند که با این اندوخته خود جایگاه پانزدهم جدول 16 تیمی را به خود اختصاص داده‌اند.
 
به آمارهای صبای قم که نگاه می‌کنیم، می‌بینیم در 10 بازی تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده است و 6 تساوی و سه شکست در کارنامه‌ی صبا تا اینجا کار وجود دارد.
 
در آن طرف مستطیل سبز تراکتوری حضور دارد که تا به حال رنگ شکست را ندیده است و در طول هفته‌های گذشته 5 پیروزی و پنج تساوی را در سبد اندوخته‌های خود دارد.
 
تراکتوری‌ها با 16 گل زده آن هم در 10 بازی نشان داده‌اند که خط حمله‌ی زهر داری را دارند و مقابله با خط حمله‌ای که در آن بازیکنانی همچون فرزاد حاتمی و لوسیانو ادینهو باشد کار هر خط دفاعی نیست.
 
نمایندگان سرخ‌پوش تبریزی هم‌اکنون با 20 امتیاز در رده دوم و در تعقیب پرسپولیس تهران هستند و در صورت پیروزی برابر صبایی‌ها و شکست پرسپولیس برابر پیکان می‌توانند صدر نشین هفته یازدهم شوند.
 
دیدار دو تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری می‌شود و پس از هفته بازگشایی مجدد این ورزشگاه می‌تواند یک افتتاحیه برای این ورزشگاه باشد.
 
ورزشگاه یادگار امام تبریز از ابتدای فصل شانزدهم به علت تعمیرات تعطیل شد و در این بازی به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
سوت آغازین دیدار از ساعت 14 و 30 دقیقه توسط حمید حاج ملک به صدا درمی‌آید و صبایی‌ها بایستی برای فرار سقوط زود هنگام برابر شاگردان امیر قلعه نوعی صف‌آرایی کنند و صبا این روزها تنها محکوم به برد است.
 
انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، تیم ، صبا ، مهمان ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.