داورزنی:پیشکسوتان در موفقیت های والیبال تاثیر گذار بودند

رییس فدراسیون والیبال گفت: تمام پیشکسوتان در تحقق رویای 52 ساله والیبال ایران نقش داشتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع پیشکسوتان والیبال که به همت صندوق پیشکسوتان و فدراسیون والیبال برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: پیشکسوتان سرمایه های والیبال ایران هستند. آن ها در موفقیت های واالیبال نقش داشتند و لازم بود در یک گردهمایی از آنان تقدیر می شد. والیبال ایران پس از 52 سال توانست به المپیک راه پیدا کند، رویایی که مطمئنا تک تک افرادی که سال ها برای والیبال ایران زحمت کشیده اند در آن نقش داشتند. 

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا از پیشکسوتان در ادامه کمک خواهد گرفت یا خیر اظهارداشت: در کار اجرایی خیر اما در زمینه مشورتی برای موفقیت های بیشتر والیبال از تفکرات این افراد استفاده می کنیم. 

رييس فدراسيون واليبال ايران درباره انتخاب سرمربي تيم ملى واليبال گفت:روز شنبه جلسه او در هيات رييسه برگزار خواهيم كرد و درباره اين موضوع آخرين صحبت ها را انجام خواهيم داد. هدف ما حضور موفق در المپيك ٢٠٢٠ و رفتن روي سكو است. 

وى درباره  انتخاب سيچلو به عنوان سرمربى تيم ملى واليبال گفت: سيچلو دم دست ترين گزينه محسوب مى شود،اما ما به گزينه هاى ديگرى هم مانند رزنده، آلكنو، آنتيگا و... هم فكر ميكنيم. بايد مربى اى انتخاب شود كه از لحاظ فرهنگى هم به ايران بخورد و علاقه مند به كار در تيم ملى ايران باشد.

مجمع پیشکسوتان والیبال ایران از ساعت 18 امروز در هتل المپیک و با حضور پیشکسوتان والیبال ایران از 60 سال گذشته تا کنون برگزار شد. 
ف
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار