عطایی: تبریزی‌ها تیم سرسختی هستند/حضور در پلی‌آف ساده نیست

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: شهرداری تبریز تیم منسجم و سرسختی است و ما کار راحتی مقابل این تیم نداریم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم کاله آمل مقابل شهرداری تبریز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر گفت: در این هفته میزبان تیمی هستیم که عملکرد خوب و هماهنگی دارد. 

وی ادامه داد: شهرداری تبریز تیمی بسیار منسجم و سرسخت است. ما مسابقات قبلی  این تیم را آنالیز کردیم و تلاش خواهیم کرد با ارائه یک بازی خوب و استفاده از امتیاز میزبانی دست پر از زمین خارج شویم.

عطایی افزود: تیم ما تیم جوانی است و در مقایسه با خیلی از تیم های حاضر در مسابقات کم تجربه تر است. با این حال من به عنوان مربی کاملا شاهد بودم که تیمم هفته به هفته اشتباهات کمتری داشت. تناوب در کسب نتایج و این که برخی مسابقات با پیروزی و برخی با شکست تمام شد به دلیل تجربه کمتر بازیکنان من مقابل حریفانشان بود که این موضوع هفته به هفته بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم کاله با اشاره به اینکه جوانان تیمش به هماهنگی خوبی دست پیدا خواهندکرد، تصریح کرد: همین که این بازیکنان در کنار هم هر هفته در شرایط مسابقه و تمرینات منظم قرار دارند نکته مثبتی است که امیدوارم نتیجه خوب آن در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ظاهر شود.

عطایی خاطرنشان کرد: لیگ امسال تیم‌های قدرتمند زیادی خواهد داشت و به غیر از 3 تا 4 تیم که حضورشان در جمع 8 تیم تا حد زیادی قطعی است باقی تیم ها نبردی تنگاتنگ برای رسیدن به پلی آف دارند. باید منتظر ماند و دید کدام تیم می‌تواند بهتر ا پس حریفانش برآمده و راهی پلی آف شود. هدف تیم کاله هم بدون شک قرار گرفتن در جمع 8 تیم نهایی خواهد بود. کاری که چندان هم ساده نیست. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار