قائم مقام سابق معاون وزیر بهداشت بیان کرد: به دلیل برخی مسائل شخصی و جلوگیری از ایجاد حاشیه استعفا دادم.

ناصر کلانتری دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از استفعای خود از سمت قائم مقامی معاونت وزیر بهداشت خبر داد و افزود: به دلیل برخی مسائل شخصی و کمی بیماری و همچنین جلوگیری از ایجاد برخی تفرقه‌ها از این مقام استفاء دادم.

وی همچنین از موافقت دکتر سیاری معاون بهداشتی وزارت بهداشت با این استعفا خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه دکتر سیاری طی نامه ای علاوه بر موافقت با استعفا از زحمات بنده هم قدردانی کردند.

قائم مقام سابق معاون وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح تحول گفت: خوشبختانه از آغاز طرح تحول در مهر سال 93 تاکنون نزدیک به 74 درصد اهداف ما در حوزه بهداشت تحقق یافته و جای تشکر از همراهی و همت تمامی همکاران معاونت بهداشتی، مدیران گسترش شبکه بهداشتی و غیره دارد.

کلانتری با بیان اینکه نزدیک به 60 دانشگاه در سراسر کشور تاکنون وارد طرح پیشگیری از بیماری های غیرواگیر شده اند، بیان کرد: رضایت مردم مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد طرح تحول است که خوشبختانه شواهد موجود حاکی از وجود این رضایتمندی است.

وی یادآور شد: در آغاز کار طرح تحول، روزانه بیش از 30 نامه شکایت مردم از طرف نمایندگان به دست ما می رسید در حالی که طی چند ماه اخیر شاید هر 2 ماه یکبار آن هم نه با عنوان شکایت و گله‌مندی بلکه نامه ای برای درخواست گسترش خدمات دریافت می‌شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۵
توخدا خجالت نکش دیکه شما با ملت این حرفها رو نداری چند هزار میلیارد زدی از دوستانت عقب نباشی ملت شرمن شما میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۵
کیسه اش دیگه پر شده بود استعفا داد وگرنه حالا حالا تشریف داشت. جالبش اینجاست پای صحبت اینها میشینی همشون مالک زاده بودن و از پدر ارث بردن
آخرین اخبار