کاهش دمای هوا در عراق و ایلام/لغو محدودیت تردد مهران- ایلام

دمای هوای عراق و ایلام همواره در حال کاهش بوده، همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از لغو محدودیت محور مهران- ایلام خبرداد.

مجتبی میهن پرست رئیس پیش بینی هواشناسی ایلام در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت آب و هوای استان ایلام عنوان کرد: با توجه به اینکه سامانه پر فشار در منطقه حاکم است، در سطح استان و نیز مرزهای منتهی به عراق انتظار وزش بادهای نسبتا شدید را داریم. 

وی در ادامه افزود: شرایط موجود باعث سردی هوا و کاهش دما تا حدود 8 درجه نسبت به هفته گذشته شده است، همچنین وضعیت قالب آسمان ظرف 3 روز آینده به صورت صاف و تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید، پیش بینی می شود. 

میهن پرست در پایان بیان کرد: ظرف 3 روز آینده حداکثردمای هوای نجف، کربلا و مهران به ترتیب با بین 8 تا 10، 8 تا 10 و 7 تا 9 درجه سانتی گراد و همچنین حداقل دمای هوا در سه شهر مذکور به ترتیب بین 22 تا 24، 19 تا 22 و 22 تا 24 درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود. 

محدودیت تردد مهران - ایلام برداشته می شود

نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده اس استان ایلام در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال حاضر محور مهران- ایلام همچنان یک طرفه است که با کاهش تردد زائرین پیش بینی می شود که از آخر وقت امروز محدودیت تردد برداشته شود.

وی افزود: تردد در محورهای مواصلاتی مهران- ایلام روان است و مشکل خاصی از حیث ترافیک جاده ای با تدابیر پلیس وجود ندارد.

تردد روان در مرزهای شلمچه و چزابه

همچنین مسعود مصدقی مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: تردد در محروهای مواصلاتی شلمچه و چزابه به خوزستان روان بوده به طوریکه امروز تا این لحظه شاهدخروج 105 هزار نفر بوده ایم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار