شهادت یک فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست

نیروهای رژیم صهیونیستی به یک فلسطینی در گذرگاه قلندیا تیراندازی کردند و وی را به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از خبرنگار این شبکه در کرانه باختری رود اردن گزارش داد: نیروهای اشغالگر اسرائیلی به یک فلسطینی در گذرگاه قلندیا تیراندازی کردند و او را به شهادت رساندند.

پلیس رژیم اشغالگر صهیونیستی شهادت یک جوان فلسطینی را در گذرگاه قلندیا در قدس اشغالی تایید کرد و مدعی شد این جوان فلسطینی قصد داشت عملیاتی با سلاح سرد انجام دهد.

از سوی دیگر، منابع خبری از بازداشت 4 فلسطینی در یورش شب گذشته و صبح امروز  صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، 3 تن از این افراد در یورش به نابلس بازداشت شده اند. به تعدادی از جوانان فلسطینی نیز احضاریه ای برای مراجعه به دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی داده شد.

المیادین در خبری دیگر اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی شماری از اسرای فلسطینی را در زندان نفحه مورد ضرب و جرح قرار دادند. 

نیروهای اشغالگر صهیونیست به زندان نفحه یورش بردند و شماری از اسرای فلسطینی را کتک زدند. حمله نیروهای صهیونیست بعد از ناآرامی ها در این زندان و دیگر زندان‌های صهیونیستی صورت گرفت. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار