نتانیاهو: برتری نظامی اسرائیل، دلیل اصلی خرید زیردریایی های آلمانی است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تقویت برتری نظامی اسرائیل را علت اصلی توافق برای خرید زیردریایی های نظامی از آلمان اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المیادین، بنیامین نتانیاهو، در نشست کابینه رژیم صهیونیستی گفت: تقویت برتری امنیتی اسرائیل، علت اصلی توافق برای خرید زیردریایی های نظامی از آلمان بوده است.

وی مدعی شد: اسرائیل در هر زمان و مکانی توانایی دفاع از خود را دارد. به عنوان نخست وزیر اسرائیل بیشترین وقت خود را به تضمین امنیت اسرائیل اختصاص می دهم؛ اصلی که بر اساس آن فعالیت می کنم واضح است، اسرائیل توان آن را دارد تا با اتکا به نیروی خود در برابر هر دشمن و در هر مکانی از خود دفاع کند.

نتانیاهو افزود: امنیت اسرائیل نیازمند نوسازی ناوگان زیردریایی های خود بود و این کار از طریق خرید زیردریایی های جدید عملی شده است. سامانه سلاح راهبردی، موجودیت اسرائیل را در دهه های آینده تضمین می کند، تقویت توان نظامی اسرائیل تنها دلیلی است که من را بر آن داشت تا به خرید این زیردریایی ها تن دهم.

 این در حالی است که احتمالا وکیل شخصی وی در ماجرای خرید این زیردریاییها درگیر یک رسوایی مالی است.

کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی چند روز پیش فاش ساخت دیوید شیمرون، وکیل نتانیاهو، همچنین نماینده گروه آلمانی تیسنکراپ در فلسطین اشغالی است که سازنده این زیردریاییهاست.

اما نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مدعی است از این ارتباط بیخبر بوده، از خرید این زیردریاییها دفاع می کند.

با این حال بسیاری از مقامات صهیونیست خواستار تحقیقات درباره این پرونده فساد مالی شدهاند خصوصا آن که برخی در ارتش رژیم صهیونیستی و برخی از کارشناسان نظامی این رژیم با اشاره به قیمت بالای تمام شده این زیردریاییها، با این خرید مخالفند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار