حمل و نقل دام زنده و نهادهای دامی ساماندهی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه از ساماندهي حمل و نقل دام زنده و نهادهاي دامي در استان خبر داد.

بهمن خسرواني گفت: به منظور ساماندهي حمل و نقل دام زنده و نهادهاي دامي در استان جلسه اي با حضور انجمن صنفي شركتها و موسسات حمل و نقل كالاي كرمانشاه، سازمان دامپزشكي ومعاونين و مسئولين اين اداره كل برگزار شد.


وي افزود: طي اين نشست برنامه هايي در راستاي ساماندهي بهينه و رفع نواقص موجود در امر حمل و نقل دام زنده استان تدوين شد كه از اين جمله استقرار شركتها و موسسات حمل و نقل كالا در تمامي شهرستانهاي استان و عدم صدور مجوز حمل به صورت دستي مي باشد.


خسرواني همچنين از هماهنگي بين ادارات دامپزشكي شهرستانها با شركتهاي حمل و نقل كالا جهت اخذ كد رهگيري و صدور بارنامه خبر داد و افزود: اين امر با اعلام اسامي شركتها و موسسات حمل و نقل كالاي شهرستانها توسط اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان به سازمان دامپزشكي استان تحقق مي يابد.


وي با اشاره به لزوم صدور كد حواله بارگيري جهت نهادهاي دامي توسط سازمان دامپزشكي استان اظهار داشت: برنامه هايي در خصوص صدور بارنامه و انباشت مقدار زيادي نهاده هاي دامي در سطح استان از جمله ديزل آباد ، از طريق اين اداره كل با هماهنگي و همكاري اداره نظارت سازمان دامپزشكي و سازمان مركزي تدوين و تبعيين گرديد كه در آينده نزديك شاهد ساماندهي اصولي و رفع مشكلات در اين صنعت خواهيم بود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.