امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: جهان گیر شدن اسلام نتیجه استقامت و پایبندی بسیجان به اسلام و انقلاب است.

جهان گیر شدن اسلام نتیجه پایبندی بسیجان به انقلاب استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مولوی شرف الدین جامی الاحمدی در جمع بسیجیان گفت: مهمترین تفکر بسیجی پایبندی به فرامین رهبری، اخوت، برادری و وحدت است.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و شهیدان حضرت امام(ره) ارتش بیست میلیونی را تشکیل داد و بسیجیان با نقش آفرینی درعرصه های مختلف جهان توانستند تفکر بسیجی را جهانی کنند.
مولوی جامی الاحمدی با اشاره به راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی در عتبات عالیات تصریح کرد: شرکت میلیونی انسان های عاشق اهل بیت اعم از تشیع، تسنن و سایر مذاهب در این مراسم با شکوه عقیده آنها نسبت به محبت کردن به اهل بیت(ع) است که بدون هیچ حادثه امنیتی برگزار شد در جهان بی سابقه است.
وی خاطرنشان کرد: حُب به اهل بیت (ع) جزء اعتقادات اصلی جامعه اهل سنت است و شکی نداریم که اسلام جهان گیر می شود که این نتیجه استقامت و پایبندی شما بسیجان به اسلام و انقلاب است.
جامی الاحمدی بیان داشت: داعش و همه ی دشمنان اسلام که با لباس اسلام مقاصد شوم خود را دنبال می کنند نفوذی هستند تا با ایجاد تفرقه و اختلاف نوکری خود را به آمریکا، اسرائیل و آل سعود نشان دهند.
وی تأکید کرد: همه باید آگاه بیدار و بصیر باشیم و برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و تفکر بسیجی همیشه در صحنه ها حضور داشته و افتخار کنیم که بسیجی هستیم.
انتهای پیام// س.ج

برچسب ها: اسلام ، بسیجیان ، انقلاب ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.