12ام آذر ماه برگزار می‌شود

اولین رویداد انگیزشی ساخت بازی‌های بومی رایانه‌ای و تلفن همراه

رویداد انگیزشی ساخت بازی‌های بومی رایانه‌ای و تلفن همراه، یک تجربه انگیزشی است که در قالب همایش یک‌روزه برگزار می‌شود.

اولین رویداد انگیزشی ساخت بازی‌های بومی رایانه‌ای و تلفن همراه
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این همایش به مباحث مختلفی از جمله نحوه تولید بازی‌های رایانه‌ای، موبایل و چگونگی توسعه و کسب و کار در این حوزه صحبت خواهد شد.

امیر حاتمی مدیر اجرایی رویداد در این خصوص گفت: امروزه بازی در جهان در تصمیمات استراتژیک دولت‌ها نقش ویژه‌ای دارد و درآمد ناخالص بسیار خوبی برای کشورهای زیادی داشته است. فارغ از ابعاد اقتصادی صنعت بازی، موضوع مهمتر ابعاد امنیت ملی بازی است.

وی در ادامه به اهمیت این موضوع در منظومه فکری رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای شورای فرهنگی انقلاب اسلامی در آذر ماه 92 فرمودند: «واقعیتی که سال‌ها قبل درباره تهاجم فرهنگی، آن را گوشزد می‌کردم هم اکنون، عینیات انکار ناپذیری یافته است… برخی بازی‌های رایانه‌ای و اسباب بازی‌های وارداتی از جمله مصداق‌هایی است که در ترویج رفتار و سبک زندگی غربی در ذهن کودکان، نوجوانان و جوانان ایرانی تأثیرگذاری می‌کند.»

مدیر اجرایی اولین رویداد انگیزشی ساخت بازی‌های بومی رایانه‌ای و تلفن همراه با اشاره به تلاش فکری 6 ماهه برای برنامه‌ریزی این کار افزود: هسته اجرایی کار جمعی از فعالان فرهنگی عرصه فن‌آوری اطلاعات و حوزه‌های مختلف فرهنگی هستند که برای ایجاد یک جریان فرهنگی انقلابی در خصوص این موضوع با مراکز مختلف تصمیم‌گیری در حوزه بازی رایزنی کردند و سعی کردند بهترین ظرفیت‌های موجود را برای این همایش فراهم نمایند.

امیر حاتمی ضمن اعلام  زمان برگزاری این رویداد در تاریخ  12 آذر 1395 ساعت 14-18 به دعوت از افراد و تیم‌های موفق این حوزه اشاره داشت و هدف از این کار را انتقال تجربیات سازندگان بازی به شرکت‌کنندگان  و اشتراک‌گذاری این داشته‌ها عنوان کرد. وی ادامه داد: با توجه به محتوا و مباحثی که در این رویداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت مخاطبین این رویداد نوجوانان و جوانان پرشور میهن عزیزمان خواهند بود. فعالان حوزه بازی، بازی‌سازان، دارندگان ایده‌های نو و بومی در حوزه بازی، مدیران تجاری، متخصصین کسب و کار، سرمایه‌گذاران، برنامه‌نویسان، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیکی.

دبیر اجرایی رویداد در پایان ضمن دعوت از همه دوستداران و علاقمندان و همچنین فعالان حوزه کسب و کار صنعت بازی از آنان خواست تا برای ثبت نام به سایت www.gevent.ir/regist مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بومی ، رایه ای ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار