460 فقره وام کارگشایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل گفت: در نیمه نخست سال جاری ۴۶۰ فقره وام کارگشایی با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

نصرت الله موسایی افزود: این تسهیلات به‌ صورت وام قرض الحسنه از منابع دولتی و کمیته امداد، به منظور کمک به حل مشکلات درمانی، پرداخت بدهی، هزینه تحصیلی، خرید لوازم ضروری منزل و تعمیرات مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

وی با اشاره به راه اندازی و شکل ‌گیری صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت در استان ادامه داد: این صندوق به منظور خدمت به پرداخت سریعتر و بهتر تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان راه اندازی شده است و به هیچ عنوان فعالیت بانکی ندارد و نظام کاری آن امدادی و خدمات به صورت قرض الحسنه می باشد.

موسایی اضافه کرد: خیرین می توانند با نیت خالص سرمایه خود را در این صندوق قرار دهند تا به عنوان قرض الحسنه به نیازمندان واقعی کمک شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردل با بیان اینکه سقف کمک های موردی بلاعوض ۲۰ میلیون ریال و وام های قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریال می باشد گفت: وام های قرض الحسنه موردی در اقساط بلند مدت و بدون نیاز به سپرده گذاری به مددجویان پرداخت می شود.

اردل، با 70 هزار نفر جمعيت، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر اردل) در فاصله 95 کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار