فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: احداث 68 سوله فرهنگی ورزشی در مناطق دور افتاده و محروم استان از کارهای شاخص بسیج سازندگی است.

احداث 68 سوله فرهنگی و ورزشی در روستاهای محروم همدانسردار غلامعلی ابوحمزه افزود: 35میلیارد رالر برای احداث سوله های فرهنگی ورزشی و همچنین ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در حوزه ها و پایگاه های مقاومت هزینه شده است.

وی به بهره برداری از 14 طرح اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: این طرح ها با سه میلیارد رالش اعتبار راه اندازی شده است و در هفته بسیج مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین به اجرای 212 ویژه برنامه فرهنگی ، عقیدتی در سطح استان اشاره کرد و افزود: تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) برنامه شاخص هفته بسیج است.

سردا ابوحمزه با تأکید برکمک مردم به جبهه های مقاومت، گفت: 40 میلیارد رالا کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان همدان در قالب 26 کاروان به جبهه های مقاومت اعزام شده است.

وی توجه به مناطق محروم را از مطالبات رهبر فرزانه انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا سپاه محرومیت زدایی از سه دهستان در استان همدان را برنامه ریزی کرده است.

سوله فرهنگی ورزشی که با 2 میلیارد رالا اعتبار در 336 متر مساحت در روستای طویلان سفلی احداث شده بود مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.