توسعه بخش کشاورزی با تکیه بر الگوی اقتصاد مقاومتی محقق می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مدیر کانون بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان گفت: توسعه بخش کشاورزی استان با تکیه بر الگوی اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

سرهنگ پاسدار علیرضا نوفرستی در نشست هم اندیشی مهندسان و کارشناسان و بسیجیان فعال شهرستان خاش با موضوع بهبود شاخص های کاری و خدمات کشاورزی اظهار داشت: هم افزایی برای پیشرفت کار و انجام خدمات در مسائل جهادی، ارتقای شاخص های سازندگی و توجه به ظرفیت های بومی و تولیدات داخلی با تکیه بر الگوهای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بسیار با اهمیت است.

وی افزود: از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی تامین نیازهای اساسی جامعه و امنیت مواد غذایی است که به طور قطع هدف گذاری این موضوع با همکاری و تعامل مدیران، کارکنان و کارشناسان ناظر و بسیجیان توانمند با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود.

وی گفت: خاش در حوزه بسیج کشاورزی موفق به کسب عنوان برتر در تولید محصولات کیفی و سالم در جشنواره مالک اشتر میان شهرهای استان شده است.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش نیز در این نشست اظهارداشت: ظرفیت بسیج در اختیار رشد و توسعه منطقه برای ایجاد اشتغال، بالابردن شاخص های تولید و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه تسهیلاتی را در اختیار متقاضیان قرار می دهیم.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار