مدیر منطقه 4 شهرداری اردبیل از احداث و تکمیل سه خیابان جدید و بازگشایی یک خیابان در شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جابر محمدی با اشاره به اینکه کلانشهر اردبیل دارای بافتی قدیمی می باشد و خیابان های این شهر با توجه به گسترش جمعیت پاسخگوی عبور و مرور خودروها نیست و شهردار اردبیل نیز توجه ویژه به بازگشایی خیابان ها به منظور توسعه شهر دارند گفت: در همین راستا شهرداری اردبیل اقدام به احداث خیابانهای جدید در برخی خیابان های این شهر کرده است که سهم منطقه چهار در این امر احداث سه مورد خیابان جدید و یک مورد بازگشایی بوده است.

وی افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه احداث خیابان سید صدرالدین واقع در ما بین خیابان اصلی وحدت و جاده جدید مغان، خیابان داروپخش واقع در حدفاصل بزرگراه شهدا و بزرگراه بسیج(کمربندی دوم) و خیابان محلاتی واقع در حدفاصل بزرگراه شهدا تا پشت بیمارستان تامین اجتماعی(میدان وحدت) است که با اعتباری بالغ بر 18میلیارد ریال در حال تکمیل است.

مدیر منطقه 4 شهرداری اردبیل گفت: در این خیابان ها 21هزار مترمربع آسفالت ریزی و بالغ بر 19هزار متر مکعب زیرسازی در این خیابانها صورت گرفته است.

محمدی با اشاره به اینکه برخی خیابان ها و معابر در سطح شهر اردبیل به دلیل ناهماهنگی در ساخت و سازها فاقد زیبایی بصری هستند تصریح کرد: بازگشایی ها علاوه بر تسهیل عبور و مرور در امر زیباسازی بصری شهری نیز می تواند موثر باشد.

وی گفت: بازگشایی خیابان اعتماد، واقع در محله عباسیه حدفاصل خیابان انقلاب تا خیابان امیریه از جمله این اقدامات است که با اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال به پایان رسیده که 2هزار و900مترمربع از این خیابان آسفالت ریزی و 700مترمکعب زیرسازی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.