کرمانشاه؛

روستاهای کرمانشاه در لیست آبرسانی سیار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه از آبرسانی سیار به حدود 135 روستای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ایرج شهبازی گفت : در شرایط کنونی به 135 روستای استان به صورت سیار آبرسانی می‌شود که نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته و در مدت مشابه سال گذشته نیز تقریبا به همین تعداد روستا آبرسانی انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه تعداد روستاهایی که بصورت سیار آبرسانی می‌شوند نسبت به فصل گرما و پیک مصرف کمتر شده است، یادآوری کرد: در اوج فصل گرما، این تعداد حدود 260 تا 270 روستا بود.

به گفته این مسئول، اگرچه از ابتدای پاییز بارندگی چندانی برای تجدید منابع آبی نداشتیم، اما میزان مصرف آب مردم نسبت به فصل گرما کمتر شده و همین عامل باعث کاهش تعداد روستاهای نیازمند آبرسانی سیار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه تاکید کرد: البته وضعیت در تابستان امسال نسبت به تابستان سال گذشته بسیار بهتر بود و در فصل گرمای سال گذشته حتی تا 300 روستا هم آبرسانی سیار داشتیم.

شهبازی با اشاره به اینکه روستاهایی که آبرسانی سیار می‌شوند در سطح استان پراکنده هستند، اظهار کرد: برای هر خانوار 150 لیتر در شبانه‌روز سهمیه آب در نظر گرفته می‌شود که توسط تانکر در اختیار آنها قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.