مهاباد؛

توزیع سبد کالا بین نیازمندان میاندوآبی

در اقدامی خداپسندانه و بمناسبت اربعین حسینی ، صد سبد کالا بین مستمندان و نیازمندان در شهرستان میاندوآب توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه رسول اکرم(ص) شهرستان میاندوآب گفت : طبق روال سال های قبل در اربعین حسینی امسال هم سبد مواد غذایی شامل روغن ، برنج ، گوشت و قند به خانوارهای محروم و نیازمند میاندوآب اهدا شد.

داود افسری افزود: این خانوارها در مکان های مختلف شهرستان شناسایی شده و برنامه حمایتی از آنان در طول سال اجرا می شود.

وی اضافه کرد : علاوه بر سبد مواد غذائی ، کفش، پوشاک و دیگر اقلام برای این خانوارها در این شهرستان توزیع می شود.

افسری با اشاره به استقبال گسترده خیرین در حمایت از نیازمندان اظهار داشت : همزمان با بازگشائی مدارس ، البسه ، لوازم التحریر و بسته های فرهنگی و آموزشی به ارزش 40 میلیون ریال در بین دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان توزیع شد.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه رسول اکرم(ص) گفت : توزیع میوه در مناسبت های مختلف و در تمام فصول سال در بین نیازمندان هم از دیگر برنامه های حمایتی خیرین است.

افسری تصریح کرد : تهیه جهیزیه برای نوعروسان از دیگر برنامه های حمایتی این موسسه است به گونه ای که پارسال ، برای 40 نوعروس و امسال نیز برای 20 نوعروس ، وسایل جهیزیه شامل فرش ، یخچال ، بخاری ، کابینت آشپزخانه ، اجاق گاز ، همچنین 20 میلیون ریال به صورت بلاعوض اهدا شده است.

گفتنی است ؛ موسسه خیریه رسول اکرم(ص)میاندوآب که از سال 80 تاسیس شده ، توسط خیرین و به شکل هئیت امنایی به محرومان خدمات ارائه می دهد و حدود 400 نفر به عنوان حامی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.