عضو جبهه یکتا برنامه‌های تشکل متبوعش را برای انتخابات ریاست جمهوری آینده تشریح کرد.

سیدمحمد حسینی، عضو جبهه یکتا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در جلسات جبهه يكتا تحليل‌هاىی مرتبط با انتخابات ٩٦ با اولويت، در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: كارگروه‎هايی برای تدوين برنامه جامع نجات كشور از اوضاع نابسامان فعلى شكل گرفته است.

عضو جبهه یکتا ادامه داد: در خصوص گزينه‌های احتمالی چه از اعضای جبهه يكتا و چه خارج از آن تاكنون مباحثی مطرح شده و با برخى چهره‌های انقلابى و ارزشی صحبت‌هايى شده است اما چون جمع‌بندی نهايی صورت نگرفته است، در حال حاضر نمی‌توان در اين خصوص توضيحات بيشتری ارائه داد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون نحوه به ائتلاف رسیدن اصولگرایان گفت: علاوه بر جبهه یکتا، دیگر تشكل‌هاى ولايى و اصولگرا نيز مقدمات حضور در انتخاباتی پرشور را فراهم كرده‌اند و على‌القاعده در آينده نزديك سازوكار همگرايى و هماهنگى برای توافق بر كانديداى مورد اجماع مشخص خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه با بررسی‌هاى ميدانى و افكارسنجی‌هاى بعمل آمده اكثريت مردم دولت فعلى را در تحقق وعده‌ها و برنامه‌های اعلام شده ناكام و ناموفق می‌دانند، تصریح کرد: مردم بر اين باورند كه در دوره پسابرجام نيز تحولات ملموسى رخ نداده است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با نوع نگاه و عملكرد ضعيف دولت بعيد است كه در ماه‌های باقيمانده نيز اقدامات جدى صورت گيرد، افزود:  البته احتمالا برخى فعاليت‌هاى تبليغاتى و گشايش‌هاى صورى انجام خواهد شد كه نمی‌تواند توده‌های مردم را متقاعد و راضى كند.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع شرايط برای انتخاب يك شخصيت كارآمد، دردآشنا، مردمى، حامی طبقات متوسط و محروم جامعه و انقلابى فراهم است كه اگر نيروهای ولايتمدار و مومن و وفادار به آرمان‌های امام و رهبری به وفاق برسند، مشكل چندانى در اقبال مردمى نخواهند داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۵
ان شاءالله که چنین باشد
آخرین اخبار