مشهد؛

توزیع یک میلیون محصول فرهنگی در دهه آخر صفر

بیش از یک میلیون محصول فرهنگی برای توزیع و اهدا به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برای استقبال از زائران پیاده حضرت ثامن الحجج(ع) مجموعه ای از اقلام فرهنگی خود را آماده کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی افزود: در این ایام برای آشنایی زائران و عزاداران با عزاداری تراز و معیار براساس روایات و فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، بیش از 200  هزار محصول فرهنگی به اعضای‌ هیئت های مذهبی اهدا می شود.
وی تصریح کرد: در همایشی که با حضور مسئولان هیئت های مذهبی سراسر کشور برگزار می شود به 2 هزار هیئت، پرچم ویژه هیئت های مذهبی اهداء‌ می شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: همچنین 39 هزار محصول فرهنگی برای اعضای شبکه مخاطبان نورالهدی سراسر کشور، 500 هزار محصول اعم از نرم افزار،‌ سی دی،‌ فلش کارت،‌ کارت پستال و ... برای شرکت کنندگان در برنامه های فرهنگی، 100هزار بسته ویژه کودکان در پایگاه های فرهنگی و اهدای نرم‌افزار در مسیر آفتاب ویژه زائران کاروان‌های پیاده از دیگر اقلام فرهنگی است که در این ایام توزیع و اهدا می شود.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار