مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تیم‌های امدادی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای پوشش امداد و سلامت زائران کربلا به این مرز اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین از اعزام واحدهای امدادی فوریت‌های پزشکی استان به مرز مهران در هفته گذشته خبر داد اظهار کرد: تیم‌های امدادی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای پوشش امداد و سلامت زائران کربلا به این مرز اعزام شدند.

وی این تیم‌ها را در قالب دو تیم بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی برشمرد و افزود: اکیپ‌های اعزامی پیش بیمارستانی شامل 7 دستگاه خودرو آمبولانس با تجهیزات کامل موبایل ICU، یک دستگاه خودرو ارتباطات و فرماندهی به همراه 25 نفر نیروی تخصصی فوریت‌های پزشکی بودند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان واحدهای امدادی را از شهرستان‌های خمینی‌شهر، شهرضا، نجف‌آباد، نائین، شاهین‌شهر، نطنز و اصفهان دانست و اضافه کرد: واحدهای اورژانس پیش بیمارستانی برای پوشش ترافیکی مسیر مهران، ایلام و مرز مهران از تاریخ ۲۳ آبان ماه تا ۵ آذر حضور خواهند داشت.

وی در پایان درباره اکیپ‌های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اکیپ بیمارستانی دانشگاه نیز متشکل از 20 پرستار و بهیار از بیمارستان‌های اصفهان به همراه تیم‌های بیمارستانی برای استقرار در بیمارستان‌های صحرایی، ایلام و درمانگاه‌های مستقر در مرز مهران هستند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.