رئیس پلیس راهور استان از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم عزاداری روز اربعین در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ"ابوالفضل امیدی" با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن روز اربعین به شهروندان استان، در این باره گفت: با توجه به اینکه مراسم روز اربعین همه ساله با استقبال باشکوه شهروندان همراه خواهد شد، پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری دیگر عوامل انتظامی به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم و خدمت رسانی بهتر به مردم، اقدام به اعمال محدویت ها و ممنوعیت‌های ترافیکی می‌کند.
رئیس پلیس راهور استان مرکزی ادامه داد: براین اساس طرح های مقعطی در کلیه شهرهای استان اجرا شده و در شهر اراک نیز از ساعت 10 صبح روز اربعین (30 شهریور ماه) محدودیت ترافیکی ثابت ازمیدان شریعتی تا میدان شهدا به سوی پل خیبر و خیابان امام خمینی (ره)، اعمال خواهد شد.
وی با اشاره به این که در صورت نیاز محدودیت‌های ترافیکی مقطعی دیگر نیز در سطح جاده‌های درون شهری به اجرا در خواهدآمد، از عموم شهروندان خواست تا از پارک خودرو در مسیر عزاداری و اطراف مصلای بیت المقدس اراک خودداری کرده و در حد امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را در راستای شرکت در مراسم اربعین حسینی در اولویت قرار دهند.
به گزارش مرکز عملیات پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیزبه دلیل برگزاری همایش پیاده روی بازماندگان اربعین حسینی از ساعت 8 صبح روز اربعین از میدان فراهان شهرستان اراک تا حرم مطهر حضرت محمد عابد (ع) در مشهد میقان، محدودیت ترافیکی در محدوده مسیر پیاده روی به اجرادر خواهد آمد.
لازم به ذکر است که همزمان با شروع مراسم روز اربعین تردد تمامی خودروها در مسیرهای فوق تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود و شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین تردد کنند.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.