رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: سه بانوی دوچرخه‌سوار اصفهانی به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیوان لیمویی اظهار کرد: از طرف کادر فنی تیم ملی بانوان، سمیه یزدانی و فروزان عبدالهی در رده بزرگ‌سالان و ساجده سیاحیان در رده جوانان سه بانوی رکاب‌زن اصفهانی هستند که به دومین اردوی تدارکاتی تیم ملی بانوان ایران دعوت شده‌اند.

وی افزود: این سه ورزشکار اصفهانی پس از کسب امتیاز لازم در نخستین اردوی تیم ملی قبلی، مجددا به دومین اردوی آمادگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 هندوستان دعوت شدند که از سوم تا هفدهم آذرماه سال جاری در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه سواری برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: تیم هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان در دومین مرحله لیگ دسته یک سرعت که در تهران برگزار شد و در دومین مرحله لیگ دسته یک جاده که در اراک به انجام رسید، حضور یافت.

وی ادامه داد: حمید ابراهیمی، محمد خوزستانی، پیام لطفی، مصطفی زرین‌فر به‌ عنوان ورزشکار و حسین زرین‌فر مربی و موسی قلیچی سرپرست این تیم را همراهی کردند.

به گفته لیمویی، این تیم در دومین مرحله لیگ سرعت در پیست مجموعه ورزشگاه آزادی تهران شرکت کرد.

این مقام مسؤول بیان داشت: رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته یک جاده به میزبانی شهرستان اراک در دو رشته تایم تریل و استقامت جاده برگزار شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار