پیاده روی عظیم اربعین تجلی وحدت و همبستگی دنیای اسلام به شمار می‌رود و دشمنان چشم دیدن این عظمت را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری با گرامیداشت فرارسیدن اربعین حسینی و شرکت پرشور مردم در راهپیمایی و پیاده روی عظیم اربعین گفت : این پیاده روی تجلی وحدت و همبستگی دنیای اسلام به شمار می‌رود و دشمنان چشم دیدن این عظمت را ندارند.

وی با بیان اینکه انتخابات در آمریکا بیش از حد سر و صدا داشت و آنها پرچم خود را به نشانه اعتراض آتش زدند، افزود: نام ایالات نامتحده آمریکا را به اشتباه گذاشتند ایالات متحده آمریکا و در واقع همان ایالات نامتحده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه دموکراسی آمریکا با تجمع‌ها زیر سؤال رفت، گفت: سیاست آمریکا و گروه 5+1 در قبال ایران یکی است و در مقابل مکتب جمهوری اسلامی ایران نیز استکبارستیزی است.

آیت الله طبرسی به وضعیت بیمارگونه اقتصاد و صنعت در کشور اشاره کرد افزود : برای درمان و رفع مشکلات فراروی صنعت باید اقدامات و برنامه ریزی کارشناسانه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی در استان نیازمند توجه به کشاورزی، صنعت و گردشگری است افزود: منابع صنعت کشور به‌صورت خام به‌فروش می‌رسد و سود بیشتر را دیگران بهره‌مند می‌شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اختلاس‌های کشور خطرناک‌تر از ترامپ است، گفت : مسؤولان بیایند به مردم توضیح دهند اختلاس در صندوق فرهنگیان چه شد و نتیجه آن را برای مردم توضیح دهند.

آیت الله نورالله طبرسی با تأکید بر اینکه باید فکری به‌حال پرونده‌های قضایی کشور شود، افزود : بعضی‌ها میلیارد میلیارد سرمایه کشور را بخورند اما در مقابل در خانه‌ها چند نفر بیکار وجود داشته باشد و این مسأله اصلا پسندیده نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.