آیت الله سبحانی دردیداررئیس بسیج مستضعفین بابیان این که بسیجیان باید دربرابرشبهات ایجادشده درعرصه فضای مجازی کوشاباشندگفت:مسئولان در اصلاح فضای مجازی به وظیفه خود عمل کنند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت‌الله سبحانی عصر امروز در دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و هیئت همراه،ضمن تأکید بر تقویت بعد اعتقادی بسیجیان یادآور شد: انتظار داریم تا بسیجیان در برابر شبهات القایی که دشمنان در فضای مجازی برای انحراف جوانان ایجاد کرده‌اند ورود نموده و با ارتباط و تماسی که با طبقات مختلف جامعه دارند در حفظ و تقویت اعتقادات دینی جوانان کشورمان بکوشند.

وی ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های بی‌وقفه بسیج خاطرنشان کرد: آنچه امروز شنیدم اطلاعات جدیدی در مورد مجاهدت‌های بسیجیان بود که بسیار مرا خرسند و خشنود کرد.مرجع تقلید شیعیان گفت: مدیران و مسئولان به‌ویژه وزارت ارتباطات وظیفه‌ دارند تا در حفظ جوانان و عدم تخریب ارزش‌ها در میان فرزندانمان نقش و وظیفه خود را به‌خوبی ایفا کرده و لازم است در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

آیت‌الله سبحانی ضمن هشدار به مسئولان مبنی بر توجه به فضای مجازی تأکید کرد: مدیران و مسئولان، به‌ویژه وزارت ارتباطات وظیفه‌دارند تا در حفظ جوانان و عدم تخریب ارزش‌ها در میان فرزندانمان نقش و وظیفه خود را به‌خوبی ایفا کرده و لازم است در این حوزه برنامه‌ریزی کنند.

وی در پایان با اشاره به نقش ارزشمند بسیج در عرصه‌های گوناگون نظام اسلامی بیان کرد: بسیج الحمدالله هم در فضای دفاع مقدس و هم پس‌ از آن نقش مؤثری داشته که امروز نیز در حوزه اقتصاد و فرهنگ فعالیت‌های ارزشمندی را انجام داده است که لازم است مسئولان قدر نعمت بسیج را بدانند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.