آیت‌الله یزدی در دیدار سردار نقدی بابیان این که بسیج موفق عمل کرده است،گفت:توجه به سپاه و بسیج از توصیه‌های همیشگی امام و رهبری بوده است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله یزدی در دیدار رئیس بسیج مستضعفان ،سردار نقدی با اشاره به گزارش ارائه شده ازبسیج مستضعفان ، موفقیت‌های کسب شده را نتیجه فعالیت‌های عملی بسیج دانست و افزود:مسئولان همراه با بسیجیان خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهند.

 آیت الله یزدی توجه به سپاه و بسیج را از توصیه‌های همیشگی امام و رهبری خواند و افزود: اگر بسیج نبود امروز کشور حالت دیگری داشت چرا که بسیج و سپاه از دل مردم برخاسته و برای مردم کار می‌کنند و هر جایی که وارد شده‌اند موفق عمل کرده‌اند.
 
وی با اشاره به انقلاب اسلامی و واژگونی طاغوت به همت امام و مردم اظهار کرد: پس از امام نیز مقام معظم رهبری واقعا امام‌گونه و انقلابی عمل کردند که همین امر موجب شده است که نظام اسلامی در دنیا جای خود را باز کرده و آینده روشنی داشته باشد.

این استاد حوزه به مسائلی نظیر پیشرفت‌های علمی، سلول‌های بنیادی و دانش هسته‌ای اشاره کرد و افزود: وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب بسیار متفاوت است به گونه‌ای که اگر روزی در این کشور پزشکان هندی و بنگلادشی به مداوا مشغول بودند امروز شاهد خدمات بی نظیر پزشکان هستیم که همه این توفیقات مدیون تفکر و فرهنگ بسیجی است.
  
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین ضمن ابراز خوشحالی از ورود بسیج به همه اقشار و سطوح اظهار کرد: بسیج در همه عرصه‌ها به صورت فنی و کارشناسی وارد شده و عملا به پیشرفت کشور کمک کرده است.

انتهای پیام/ش
 
.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.