فرماندار رفسنجان گفت: هدیه یک میلیارد ریالی کتاب از سوی یک کتابفروشی در رفسنجان کار بزرگی است ضمن اینکه آستان قدس ‌رضوی کتاب ‌های رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهد.

کمک یک میلیارد ریالی خیر رفسنجانی به کتاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حمید ملانوری گفت: زمینه نامزدی رفسنجان به عنوان پایتخت کتاب ایران، در این شهرستان وجود دارد هم به دلیل مشارکت مردم در احداث کتابخانه‌ ها و هم مشارکت‌ هایی که اخیرا ایجاد شده و نمادهایی از سوی شهرداری‌ ها با عنوان کتاب ایجاد شود که نشان از اهمیت دادن به موضوع کتاب است.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه کتاب به عنوان دکور در منازل قرار گرفته است گفت: کتاب در حال تبدیل شدن به یک آسیب است که باید جلوی این آسیب را گرفت و اقشار مردم را به مطالعه آن وا داشت.
ملانوری افزود: شهر پایتخت کتاب از امتیازات و خدمات ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره‌ مند می‌شود که یکی از این بهره مندی ها ساخت یک کتابخانه کامل با تجهیزات از سوی بانک ملت است.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: کتاب ، خیر ، پایتحت کتاب ، کرمان ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام یکی خیرخواه پیداشه دارم کارمیکنم احتیاج به پول دارم هیچ کس نیست حمایتم کنه شغلم بورسه ولی سرمایه ندارم علم دارم ولی سرمایه ندارم ازخداخواستم کمکم کنه