صادرات کالا از ایران از 31 میلیارد دلار در سال 2011 به 37 میلیارد دلار درسال 2015 رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شافعی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران امروز در مراسم قدردانی از صادرکنندگان نمونه مازندران در ساری باتاکید بر ضرورت توسعه بازارهای هدف و دستیابی به بازارهای جدید گفت: توجه به ظرفیتهای هر استان و به ویژه مناطق مرزی و استانهایی که قابلیت صادراتی را به کشورهای همسایه دارند از اولویتهای اتاق بازرگانی ایران است.

وی افزود: برای استانهای مرزی باید کمیسیون های مشترک صادراتی با استفاده از ظرفیتهای همان منطقه تشکیل شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به نابسامانی ها در اعزام هیأتهای تجاری و اقتصادی به صورت جداگانه و در فواصل زمانی نامناسب به کشورهای مختلف افزود: برای رفع این نابسامانی ها، هماهنگی هایی با سازمان توسعه تجارت کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار