«نیست در جهان»، «دختری با روسری سرخ در پنجره روبرو»، «بیداری» و «درست یک پا روی زمین» عناوین رمان هایی از محمداسماعیل حاجی علیان است که به زودی منتشر می شود.

چهار رمان در دست چاپ و نگارش دارممحمد اسماعیل حاجی علیان نویسنده در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون آثار آماده چاپ خود گفت: دو رمان در دست چاپ دارم. اولی رمانی با عنوان «نیست در جهان» است که نشر هیلا آن را منتشر می‌کند. این کتاب رمانی اجتماعی است که درباره زندگی فردی از دهه 10 تا دهه 90 شمسی است.

وی ادامه داد: چالش هایی که مدرنیته در ایران در جوامع عشایری و شهری به وجود می‌آورد از موضوعاتی است که در این رمان به آن پرداخته‌ام. رمان بعدی «دختری با روسری سرخ در پنجره روبرو» است که از نشر «آبرخ» منتشر می شود. امیدوارم تا پایان سال این دو کار چاپ شود.

وی در ارتباط با آثار در دست نگارش خود گفت: «بیداری» رمانی شخصیت محور است که مانند بقیه نوشته های من داستانی تقریبا واقعی است.

وی افزود: همچنین در حال بازنویسی «درست یک پا روی زمین » هستم که درباره زندگی ناخدا سلیمان محبوبی است. وی یکی از تکاورهایی است که در آزادسازی خرمشهر نقش داشته است. این کتاب از انتشارات سوره مهر منتشر خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار