كتاب «مقام گورخانه» نوشته محمداسماعیل حاجی‌علیان به چاپ رسید.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ كتاب «مقام گورخانه» اتوبیوگرافی یا زندگی‌نامه خودنگاشت از شاه عباس اول، اثر جدید محمداسماعیل حاجی علیان از سوی انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری به چاپ رسید.

حاجی علیان درباره این اثر گفت: در این رمان مخاطب حس می‌كند شاه عباس یك اتوبیوگرافی از خودش نوشته است.

وی افزود: داستان این رمان درباره آزادسازی عتبات عالیات توسط شاه‌عباس است. در این رمان شاه‌عباس گویی یك اتوبیوگرافی از خودش نوشته است و كسانی هم كه این رمان را پیش از چاپ خوانده‌اند، اذعان دارند كه این كار تحلیلی روان‌كاوانه از شخصیت شاه عباس ارائه می‌كند.

نویسنده رمان «مقام گورخانه» بیان كرد: این رمان در واقع یك نوع قالب‌بندی‌ در روایت دارد؛ به طوری كه مخاطب حس می‌كند با یك كار ترجمه روبه‌رو است؛ در حالی كه این یك روایت تالیفی است.

حاجی علیان افزود: در مقام گورخانه سعی كردیم از موسیقی سنتی ایرانی نیز بهره ببرم و شور و حال فصل‌ها نیز بر همین اساس چیده شده است.

كتاب «مقام گورخانه» نوشته محمد اسماعیل حاجی علیان، اتو بیوگرافی یا زندگینامه خودنگاشت از شاه عباس اول در 84 صفحه در قطع رقعی با قیمت 60000 ریال و تیراژ 2500 نسخه در فروردین 1395 از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.