جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته بسیج در استان را تشریح کرد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست با اصحاب رسانه با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج به پاسداشت گرامیداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی در پنجم آذر 58 تشکیل شد تا با حضور بسیج، با اقتدار و وحدت و حماسه‌سازی در میدان از انقلاب دفاع کنند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در هفته بسیج 43 موضوع با 209 برنامه در سطح استان تا سطح پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افتتاح پروژه‌های حوزه‌ها و پایگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدا در پایگاه‌ها، همایش اقتصاد مقاومتی در استان، نشست‌های روشنگری و همایش پنجم آذر با حضور گردان‌های مختلف را از برنامه‌های هفته بسیج در استان عنوان کرد.

انصاری ادامه داد: حضور در نماز جمعه، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه‌ها و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی، برگزاری مسابقات فوتسال، برپایی ایستگاه سلامت و اعزام به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه فرهنگی، تجلیل از بسیجیان نمونه و دیدار بسیجیان نمونه با رهبر انقلاب از دیگر برنامه‌های هفته است.

وی سرکشی از حلقه‌های صالحین، دیدار با پیشکسوتان هنرمند، جشنواره بومی و محلی شعر لری، اعزام دانشجویان جدیدالورود به مشهد مقدس، خطبه‌خوانی حضرت زینب، کارگاه مادرانه و دخترانه، سبک زندگی اسلامی و کارگاه  افزایش جمعیت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 50 پروژه در هفته بسیج خبر داد و گفت: 40 پایگاه مقاومت بسیج و 10 پروژه در حوزه ورزش و سوله نیز افتتاح می‌شود.

انصاری از افتتاح 400 پروژه اقتصاد مقاومتی در سطح استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل گلخانه‌ها، مزرعه زعفران، سازندگی و تولیدی کود کمپوست و ...است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.