عبدالله در دیدار با هیات مشترک پارلمانی و جامعه مدنی افغانستان و پاکستان بر مبارزه مشترک دو کشور با تروریسم تاکید کرد.

عبدالله بر مبارزه مشترک افغانستان و پاکستان با تروریسم تاکید کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلامیه ای دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی افغانستان، عبدالله عبدالله با هیات مشترک پارلمانی و جامعه مدنی افغانستان و پاکستان در قصر سپیدار دیدار کرده است.

در این دیدار آقای عبدالله  رشد افراط گرایی را در افغانستان و پاکستان تهدید جدی خوانده و بر مبارزه مشترک دو کشور با این پدیده تاکید ورزیده است.

وی همچنین گفته است: " افراط گرایی و تروریسم، نه تنها افغانستان و پاکستان، بلکه تهدیدی جدی برای تمام کشورهای منطقه است و با نظرداشت شرایطی که همین اکنون بر افغانستان و پاکستان حاکم است، ایجاب می‌نماید، دو کشور به صورت مشترک و با حمایت کشورهای منطقه، در برابر تروریزم مبارزه جدی نمایند".

گروه کاری مشترک افغانستان و پاکستان از چند سال پیش برای ایجاد روابط حسنه میان دولت های دو کشور ایجاد شده است.

این گروه سالانه نشست های را در برخی از شهرهای دوکشور برگزار می کند تا رهبران افغانستان و پاکستان بتوانند از طریق گفتگو به چالش های موجود میان دو کشور فایق آیند.

به نوشته جمهور، رییس اجرایی کشور نیز از تلاش های گروه کاری مشترک افغانستان و پاکستان قدردانی نموده و آن را برای حل چالش های کنونی میان دولت های دو کشور مفید خوانده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار