راننده عصبانی به پلیس بزرگراه حمله کرد و قصد جان او را داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که می‌بینید، مربوط به لحظه‌ای می‌شوند که یک راننده عصبانی به پلیس وظیفه‌شناسی در وسط اتوبان حمله کرده است و سعی دارد او را به قتل برساند.

حمله به پلیس در روز روشن +تصاویر

افسر پلیس دین باردن در اتوبانی در شهر استرو فلوریدا در حال گشت زدن با ماشین پلیس بود که سعی کرد راننده‌ای را با هشدار دادن به او نگه دارد اما این راننده خودرو را نگه نداشت و صحنه به تعقیب و گریز تبدیل شد.

بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای هر دو راننده در کنار اتوبان نگه داشتند اما کسی که زودتر از ماشین پیاده شد و به سمت خودرو دیگر رفت ادوارد استروتر، راننده متخلف 53 ساله بود که وقتی به ماشین پلیس رسید، باردن را روی زمین انداخت و با مشت به صورت او زد و با اسلحه‌ای که در دست داشت، می‌خواست او را بکشد.

حمله به پلیس در روز روشن +تصاویر

حمله به پلیس در روز روشن +تصاویر

به گزارش دیلی میل، در همین لحظه بود که چند نفر که در حال عبور کردن از کنار این دو نفر بودند، قصد داشتند که این دو نفر را از هم جدا کنند اما افسر پلیس به آن‌ها دستور داد که به استروتر شلیک کنند وآن‌ها هم با شلیک به او افسر پلیس در معرض خطر را نجات دادند.

گفتنی است، این حادثه در روز دوشنبه اتفاق افتاده بود که پلیس فلوریدا عکس‌های آن را در روز چهارشنبه، بعد از شناسایی فرد مهاجم منتشر کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار