همایش استانی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا قزوین برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این همایش گفت : 15 برنامه در زمینه  موضوع آسیب های اجتماعی از جمله فضای مجازی ،اعتیاد،  آسیب های ماهواره ای ، سایر رفتارهای خشونت آمیز و پرخطر برای آموزش دانش آموزان اجرا می شود .

صادقی همچنین از برگزاری 300 کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور کارشناسان دادگستری و  نیروی انتظامی در مدارس خبر داد.

وی همچنین ، ارتقای معدل دانش آموزان برای شرکت در کنکور ، برگزاری آزمون های مختلف برای بالا رفتن سطح علمی و برپایی همایش های مختلف به منظور توانمند سازی روانی و اجتماعی دانش اموزان را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش بیان کرد .

سید سجاد مؤمنی کارشناس پلیس فتای استان هم در این همایش بر داشتن اطلاعلات دقیق به هنگام استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و گفت : این عدم آگاهی زمینه سرقت اطلاعات و سوء استفاده از عکس های شخصی را  فراهم می کند .

وی به دانش اموزان توصیه کرد از اعتماد های بی جا در فضاهای مجازی پرهیز کنند .

همچنین نمایشگاهی از آسیب های اجتماعی به صورت پوستر و همچنین نمایشگاه کتاب با محتوای مبارزه با آسیب های اجتماعی در حاشیه این همایش برگزار شد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.