معاون استاندار از شناسایی 15 مورد از آسیب های اجتماعی برای آگاهی بخشی به دانش آموزان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رحیمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: این آسیبها در قالب برنامه های مختلف  و با هدف مصونیت بخشی دانش آموزان تشریح و راهکارهای مقابله با آن آموزش داده می شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همچنین گفت: موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی مساله ای فرابخشی و نیازمند همکاری دستگاههای اجرایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این جلسه اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس را نیازمند مدرسان قوی و خبره دانست و اضافه کرد: با توجه به شیوع آسیب های اجتماعی نوپدید در میان دانش آموزان لازم است  اطلاعات معلمان و اولیا درباره انواع آسیب های اجتماعی افزایش یابد.

قاسمی همچنین با اشاره به لزوم توجه و گسترش موزه فرهنگ و آموزش، از اختصاص فضایی جدید برای الحاق به فضای فعلی این موزه خبر داد.

پلیس و دانشگاه علوم پزشکی هم دراین جلسه اعلام کردند : آماده اند ضمن برپایی نمایشگاه عوارض و خطرات آسیبهای اجتماعی ، مهارتهای زندگی را به دانش اموزان و معلمان آموزش دهند.

دراین جلسه همچنین مقررشد : تا پایان اسفند 500 معلم زبده روشهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را به دانش آموزان آموزش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار