کارگاه آموزشی ادبیات داستانی خراسان رضوی با همکاری بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان و حضور اساتید کشوری از ۲۶ تا ۲۸ ابان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این کارگاه سه روزه با هدف اشنایی اعضای انجمن های ادبیات داستانی شهرستانهای استان با مبانی و اصول داستان نویسی و در نهایت ارتقای جایگاه داستان در استان برگزار خواهدشد.

امینی افزود: در این کارگاه بیش از 75 داستان نویس حضور دارند که در پایان دوره، گواهی شرکت در دوره تخصصی به مدت ۱۸ ساعت اعطا خواهد شد.

وی گفت: دوره آموزشی با عنوان داستان در ایران و جهان، اسطوره سفر قهرمان، آداب نویسنده بودن در روز چهارشنبه با حضور اساتید احسان عباسلو، عزت الله الوندی و خسرو باباخانی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود:همچنین در روز پنجشنبه و جمعه، کارگاه ای آموزشی تفاوت رمان بزرگسال و داستان نوجوان، بیرون کشیدن داستان از تاریخ، چگونه اتفاقات روزمره به داستان تبدیل می شوند در مجتمع شهید آوینی مرکز هتل داری فنی و حرفه ای برگزار می گردد.

این کارگاه آموزشی صبح امروز با حضور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مجتمع فرهنگی آموزشی شهید آوینی در مشهد آغاز شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.