استاندار سمنان گفت: برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی برای مردم و کشاورزان استان سمنان باید دردستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز در چهارمین نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان امر آموزش بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی به کشاورزان و مردم را ضروری دانست و افزود: باید شرایطی فراهم شود تا ارزش افزوده این محصولات به کشاورزان برگردد و بهره وری بیشتری از تولید محصولات خود ببرند.
وی این استان را یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی یاد کرد و افزود : مسئولان باید علاوه بر فراهم کردن بازاریابی داخلی و خارجی، صادر کنندگان را تحت آموزش های بازار یابی قرار دهند.
خباز تصریح کرد : باید زمینه لازم و بیشتر برای صادرات محصولات کشاورزی با همکاری همه سازمان‌ها ایجاد شود.
استاندار سمنان توسعه صادرات غیر نفتی را از مهم ترین مسائل اقتصادی کشور برشمرد و گفت: باید تلاش کنیم تا صادرات غیر نفتی جایگزین منابع نفتی شود.
وی تصریح کرد : توسعه صادرات غیرنفتی همچنین در ایجاد اشتغال در کشور و استان سمنان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
استاندار سمنان بر ایجاد نمایشگاهی در کشورهای هدف برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان و توسعه صادرات غیر نفتی تاکید و اضافه کرد: شرکت در نمایشگاه های خارجی فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان است و باید توجه داشت که حضور در این برنامه ها هدفمند باشد.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار