امام جمعه شادگان برلزوم اقدام جدی برای رفع مشکل پس زدگی فاضلاب در مناطق شهری شادگان تاکیدکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام سید مجید شرفی معضل پس‌زدگی فاضلاب در برخی از نقاط شهر از جمله منطقه سعدی، عبودی و مناطق مشمولی و سید شرف را مسئله فوق العاده جدی دانست و گفت: فوران فاضلاب در معابر شهر یکی از مشکلات و معضلات اساسی این شهر شده و در حال حاضر رها شدن فاضلاب در معابر شهری منجر به تخریب و ایجاد خسارت به زیرساخت، آسفالت معابر و مشکل برای مردم این شهر شده است.

وی با بیان اینکه مردم از این مسئله بسیار آزار و اذیت می شوند، افزود: با توجه به مشکلاتی که پس زدگی فاضلاب از نظر بهداشت و سلامت به وجود می آورد، همه دستگاه های ذیربط  از جمله اداره آبفا باید برای برطرف کردن این معضل همکاری کنند.

امام جمعه شادگان گفت: وضعیت کنونی دفع فاضلاب نامطلوب است و باید اداره مربوطه با دقت و حساسیت ویژه ای نسبت به رفع آن اهتمام داشته باشد.

وی افزود: شهروندان شادگان از بوی تعفن فاضلاب در این معابر شهری گلایه مند هستند و تاکنون آن مشکل به شکل اساسی و به صورت ریشه ای از سوی اداره آب و فاضلاب مرتفع نشد و باعث بروز مشکلات برای دانش آموزان، عابران و رانندگان شده است.

حجت الاسلام شرفی از ورود و فوران فاضلاب‌ شهری در معابر این شهر به ابراز نگرانی کرد و گفت: وضعیت کنونی فاضلاب شادگان در خور شان این مردم این شهر نیست.

وی از مسئولان شرکت آب و فاضلاب خوزستان خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.