گودرزی گفت: با توجه به ازدحام بیش از اندازه جمعیت در مرزها و افرادی که بدون مجوز در مرز مهران حضور دارند امروز دوبار مرز از طرف مرزبانی کشور عراق بسته شد.

تردد 45 درصدی زائرین از مرز مهرانبه گزارش خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گودرزی سخنگوی ستاد مرکزی اربعین درباره آمار تردد زائرین به عراق اظهارداشت: از مرز مهران 703 هزار نفر از مرز شلمچه 462 هزار نفر از مرز چزابه 330 هزار نفر و هوایی 80 هزار نفر تا کنون به عراق رفته اند که در مجموع مرز مهران با آمار 45 درصد تردد بیشترین آمار تردد را داشته است

وی در رابطه با اتباع دیگر کشورها که از مرز کشورمان برای تردد به عراق استفاده کرده اند گفت: از اتباع کشور پاکستان 4959 نفر افغانستان 2605 نفر کشور عراق 6356 نفر اتباع دیگر کشور ها 2725 نفر از ایران به عراق سفر کرده اند.

سخنگوی ستاد اربعین تصریح کرد: با توجه به ازدحام بیش از اندازه جمعیت در مرزها و افرادی که بدون مجوز در مرز مهران حضور دارند امروز دو مرتبه مرز از طرف مرزبانی کشور عراق بسته شد که با هماهنگی های صورت گرفته مرز دوباره باز شد.

وی خاطرنشان کرد: از افراد جدیدالورود به مرز مهران جلوگیری می شود و خواهش ما این است که از مرز شلمچه و چزابه تردد صورت گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار