با راه اندازی 2 اردوگاه، ظرفیت اسکان هشت هزار زائر در شبانه روز در مرز مهران فراهم شد.

اسکان هشت هزار زائر در شبانه روز در مرز مهرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، روز سه شنبه در نشست خبری در پایانه مرزی مهران گفت: ظرفیت اسکان هشت هزار زائر در شبانه روز با راه اندازی 2 اردوگاه در مرز مهران فراهم است و در شرایط اضطراری امکان افزایش ظرفیت اسکان تا 12 هزار نفر نیز وجود دارد.

وی افزود: 2 بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و سپاه امیرالمومنین(ع) استان نیز با 65 نفر کادر پزشکی و تخصصی در هفت رشته تخصصی در مرز مهران مستقر هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: همچنین بیمارستان 100 درصد صحرایی توسط نیروی زمینی سپاه در مرز مهران راه اندازی شده که دارای اتاق عمل و 70 نفر کادر پزشکی است.

وی اضافه کرد: 600 دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال زائران اربعین حسینی از مرز بین المللی مهران به شهرهای مبدا بصورت رایگان اختصاص یافته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت:علاوه بر این، 500 دستگاه اتوبوس نیز توسط شرکت جوان سیر ایثار برای بازگشت زائران در مرز مهران مستقر شده است.

سردار سید صادق حسینی گفت: با توجه به احتمال یکطرفه شدن جاده مهران ایلام در زمان بازگشت موج زائران، یک دهنه پل به طول 63 متر و عرض 6 متر در کنار رودخانه گاوی در مسیر مهران - ملکشاهی توسط سپاه احداث شد تا روند تردد در این نقطه با سهولت بیشتری انجام شود.

امتهای پیام/ع

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.