معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش گفت: رهبری ، نیروهای مسلح و مردم سه ضلع قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ امیر فهمیده در  مراسم تودیع و معارفه فرمانده  قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین افزود: انقلاب اسلامی با این سه ضلع، قدرت را در خدمت اخلاق و دین قرار داده است .

رهبری ، نیروهای مسلح و مردم سه ضلع انقلاب اسلامی

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  همچنین با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در منطقه گفت: نیروهای مسلح با اقتدار و توانایی و در زیر سایه ولایت حافظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه شمال غرب کشور هم در این مراسم ، تدین ، ولایت مداری ، مردمی بودن و خطر پذیری  را از مهمترین شاخصه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقایسه  دیگر ارتشها برشمرد .

امیر شرفی با بیان اینکه ایران یکی از امن ترین کشورهای دنیاست و ما  به امنیتی که در مرزهای کشور برقرار است می بالیم افزود: بخشی از این امنیت مرهون  تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح است.

 نماینده ولی فقیه در استان هم دراین مراسم از ارتش به عنوان یکی از بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مردم به پشتوانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیروهای مسلح در آسایش و امنیت زندگی می کنند.

رهبری ، نیروهای مسلح و مردم سه ضلع انقلاب اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از استواری و پایداری ارتش و نیروهای مسلح تجلیل و اضافه کرد: نیروهای مسلح و ارتش همواره با اعتقاد و پشتکار خود ثابت کرده اند که پشتیبان ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

 در پایان این مراسم  ضمن تجلیل از خدمات امیر رضایی ، امیر حمزه بیدادی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین معرفی شد.

امیر رضایی به افتخار بازنشستگی نایل شدند و امیر بیدادی پیش از این مسئولیت  فرماندهی  تیپ 316 همدان را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.