عملیات اجرائی چهارخطه کردن محور آستارا-ویرمونی-خطبه سرا در گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مدیرکل راه و شهرسازی گفت: عملیات اجرائی چهارخطه کردن محور آستارا- ویرمونی-خطبه سرا که بعنوان يكی از پر ترددترين و پرترافيك ترين محورهای استان است و با اعتباری بیش از 100 میلیارد ریال در حال اجرا است و با توجه به شرایط منطقه و کوهستانی بودن آن و حساسیت گره های ترافیکی می طلبد در سریعترین زمان ممکن زیر بار ترافیک برود.

خاوری در ادامه با اشاره به پروژه تقاطع راه پل در محور سراوان به کوچصفهان که از نقاط بسیار پرترفیک و حادثه خیز بوده و تعریض پل های این مسیر از اولویت های اساسی این اداره کل می باشد خاطرنشان کرد : عملیات اجرائی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

وی اعتبار درنظرگرفته شده برای این پروژه را بالغ بر 15 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت فاز اول آن تعریض پل و راستگرد های دو سمت میباشد و مترصد آن هستیم تا پایان سال این پروژه به بهره برداری برسد.

خاوری در پایان تصریح کرد: فاز اول کنارگذر مرجقل(تولم شهر) در مرحله مناقصه است و عملیات اجرائی این پروژه هم به زودی آغاز خواهد شد و سعی می کنیم این پروژه هم تا پایان سال به بهره برداری برسد.


انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، آغاز ، 3طرح ، راهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.