یک فرمانده نیروهای مشترک عراق گفت این نیروها با مرکز شهر موصل فقط چند محله مسکونی فاصله دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری به نقل از منابع عراقی اعلام کرد: یکی از فرماندهان نیروهای مشترک عراق گفت این نیروها با مرکز شهر موصل، فقط چهار محله مسکونی فاصله دارند.

سخنگوی وزارت کشور عراق نیز با اشاره به ادامه عملیات آزادسازی موصل و مناطق اطراف آن تاکید کرد، نظارت فرمانده کل نیروهای مسلح در موفقیت عملیات موثر بوده است.

«سعد معن» در کنفرانس خبری گروه عملیات روانی و ستاد تبلیغات جنگ در منطقه قیاره گفت، تلاش شده است تا پوشش پیروزی نیروهای امنیتی به شیوه ای درست و یکسان صورت بگیرد و افکار عمومی از واقعیت ها مطلع شوند.

این منبع افزود، نظارت مستقیم فرمانده کل نیروهای مسلح همچنان ادامه دارد که این موضوع باعث شد تا نیروهای مسلح به عملیات آزادسازی مناطق ادامه بدهند، عملیات در محورهای مختلف همچنان ادامه دارد.

معن اظهار داشت: نیروهای مختلف امنیتی ما در جبهه های مختلف نبرد به شهروندان توجهی ویژه دارند و تشکل های امنیتی در این نبرد در سطح بسیار بالایی با یکدیگر هماهنگ هستند. نیروهای امنیتی به عملیات امدادی و خدماتی ادامه می دهند و پیشروی در همه محورها پا بر جاست.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار