مرحله 3 آزاد راه غرب اصفهان تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید محمدزاده معاون وزیر راه وشهرسازی در بازدید از آزادراه غرب اصفهان طول این طرح را 14 کیلومتر اعلام کرد و گفت : آزاد راه شرق و غرب اصفهان برای تامین امنیت سفر ، کاهش مسیر و رفع آلودگی های زیست محیطی در شهر اصفهان در حال احداث است .

مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان هم گفت : با توجه به حجم ترافیکی که از سمت شمال و جنوب به اصفهان سرازیر می شود با احداث این دو آزاد راه شاهد کاهش این مشکلات خواهیم بود .

حجت اله غلامی افزود : آزاد راه شرق اصفهان بطول 93 کیلومتر از آزاد راه نطنز- کاشان شروع وبه آزاد راه اصفهان شیراز ختم می شود .

وی با بیان اینکه قطعات 1 و 2 این آزاد راه بطول 63 کیلومتر طبق برنامه ریزی های انجام شده در 2 سال به بهره برداری می رسد گفت : قطعه 3 آن هم بطول 30 کیلومتر در حال تعیین پیمانکار است که آغاز بکار خواهد شد .

مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان افزود : این آزاد راه بطول 94 کیلومتر از محور دلیجان اصفهان آغاز و به میدان کرکوند در شهرستان مبارکه متصل

می شود .

غلامی گفت : مرحله1 و 2 این آزاد راه بطول 80 کیلومتر 100 درصد به بهره برداری رسید و زیر بار ترافیک قرار دارد.

وی افزود : 14 کیلومتر باقیمانده تا میدان کرکوند در شهرستان مبارکه نیز با احداث میدان و نصب نیوجرسی های مفصلی تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد .

مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت : با موافقت شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با احداث 14 کیلومتر دیگر، این آزاد راه به محور مبارکه شهرضا متصل و بخش عظیمی از بار ترافیک شهر اصفهان کاسته خواهد شد .

برای احداث آزاد راه غرب اصفهان تاکنون 168 میلیارد تومان هزینه شده است که برای اتمام آن به 70 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.