قطعه چهارم آزاد راه تهران شمال در محدوده استان مازندران امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران؛ استاندار مازندران در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: تعریض محورهای مواصلاتی ، تکمیل طرح های آبرسانی ، طرح مسکن مهر و توسعه زیر ساختهای گردشگری از مهمترین برنامه های امسال استان است که با حمایت و پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد .

طاهایی با بیان اینکه برای تکمیل بیش از 2 هزار طرح در استان به 650 میلیارد تومان اعتبار نیاز است افزود : با جذب به موقع اعتبارات این طرح ها تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .

سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نهم نیز با بیان اینکه در بودجه امسال اعتبارات خوبی برای تکمیل طرح های نیمه تمام پیش بینی شده است تصریح کرد : ساماندهی محورهای مواصلاتی در اولویت پیگیری نمایندگان مجلس قرار دارد .

سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و سوادکوه در مجلس نهم ایجاد تسهیلات و امکانات مناسب برای سرمایه گذاران در مازندران را گامی مهم برای حمایت از تولید دانست و افزود : باید از فرصتهای موجود برای توسعه کشاورزی و صنعت در استان استفاده کرد .

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود نیز با انتقاد از تأخیر در اجرای طرح های راهسازی گفت : برای استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود استان باید از ظرفیت مراکز پژوهش و طرح های تحقیقاتی به نحو مطلوب بهره گرفت./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.