مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کرمان گفت: تا ۲۳ آبان ماه بالغ بر ۵۰ هزار ویزای عراق از استان کرمان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی جعفری‌راد گفت : ویزای کشور عراق در استان کرمان به طور رسمی تا پایان روز 28 آبان‌ماه در استان کرمان صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفتر کنسولی موقت صدور ویزای عراق در استان کرمان مستقر است، گفت: دو هیئت عراقی از ابتدای شروع صدور ویزا در کرمان به استان کرمان آمدند که اکنون هیئت پنج نفره‌ای در مرحله دوم کار صدور روادید را انجام می‌دهند.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کرمان افزود: محل دفتر صدور ویزای موقت به سرپرستی دکتر ولید از کشور عراق در مکان سابق اداره حج و زیارت استان واقع در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی کرمان است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری دفتر از ساعت حدود 8 صبح تا 12 شب به صورت یکسره است، خاطر‌نشان کرد: هیئت عراقی با‌انگیزه و تلاشی خستگی‌ناپذیر در حال صدور ویزا هستند.

جعفری‌راد با بیان اینکه روزانه به‌طور متوسط 3 هزار ویزا در استان کرمان صادر می‌شود، گفت: تا پایان روز یکشنبه 23 آبان‌ماه جاری 50 هزار و 224 ویزای عراق از استان کرمان صادر شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.