رئیس دومای دولتی روسیه اعلام کرد خشم شهروندان آمریکایی و مبارزات انتخاباتی بی‌سابقه علیه دونالد ترامپ، به پیروزی وی در انتخابات آمریکا کمک کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «ویاچسلاو ولودین،» رئیس دومای دولتی روسیه، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی « اِن تی وی» اعلام کرد خشم شهروندان آمریکایی توام با «مبارزات انتخاباتی کثیف بی سابقه» علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب این کشور، یکی از عواملی بود که به پیروزی وی در انتخابات کمک کرد.

وی اعلام کرد همه توان دولت و دموکرات های آمریکا بر این موضوع متمرکز شده بود که به ترامپ اجازه پیروزی در انتخابات را ندهند و به نظر می رسد این رقابت انتخاباتی کثیف بی‌سابقه علیه ترامپ و فشارها علت پیروزی وی در انتخابات بود، در واقع مردم به سادگی به خشم آمدند و از وی حمایت کردند.

رئیس دومای دولتی روسیه افزود مخالفان سیاست‌های ترامپ در واقع افرادی هستند که رویکردهای قدیمی دارند و نیز کسانی که از درگیریها "منفعت" می برند.

این مقام بلند پایه روسیه در ادامه تاکید کرد روسیه عادت استفاده از "شیوه های کثیف" و اظهاراتی مشابه آن چه که در جریان رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا مطرح شد را کنار گذاشته است و استفاده از این شیوه ها در روسیه به پیش از دهه 1990 بر می گردد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار